poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wyniki konkursu + czarny klasyczny underbust + zdjęcia Ani w gorsecie :)

Po nieco "dużym" opóźnieniu ogłaszam wyniki konkursu  również i tu.
1 miejsce
2 miejsce
3 miejsce


Również wspomnę o gorsecie który został już uszyty hmm ponad 2 tyg temu :) .
Tym razem szyłam z satyny bawełnianej ( jak dla mnie przecudownej tkaniny!!).Niestety w Warszawie nie można było i nadal nie można znaleźć czarnej grubej bawełny , która przeważnie używam jako podszewkę. Przez co podszewka jest w kolorze petrolu.

Gorset 26"







Ale jako, że znów mam wyjazd na działkę , gdzie oprócz lasów, pól nic nie ma. To i nie ma internetu :(. Więc by wam się nie nudziło przez tydzień gdy mnie nie będzie i nie będzie nowych postów, dodaję zdjęcia Ani z w gorsecie , który już wcześniej wam prezentowałam. 











Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz